Útek k Bohu
skutočný príbeh
Jim a Sally Hohnbergerovci boli mladí a vzdelaní majitelia prosperujúcej firmy. Vlastnili nehnuteľnosti, drahé autá a v cirkvi mali významné postavenie. Mali úspech, ale Jim nemal pokoj vo svojom srdci. Jeho manželstvo sa stalo zabehnutou záležitosťou, jeho kresťanský život bol povrchný a nemal čas na svoje deti. Hohnbergerovci poznali, že ich úspechy sú aj na úkor hlbšieho spojenia s Bohom. Rozhodli sa preto všetko predať a presťahovať sa do divokej prírody, aby hľadali Enochovu skúsenosť. To čo našli, zmenilo trvalo ich životy.
Táto kniha je viac ako zaujímavý príbeh. Bez zveličovania môžeme povedať, že v nej opísané námety sú praktickým uplatnením Božieho Slova v živote.
V úvode Jim popisuje svoj jednoduchý nábožný život, ktorý prežíva väčšina kresťanov. „Stačí to!?“ – kladie si otázku. Uvedomuje si kde sa nachádza čo neskôr vyústi do rozhodnutí v živote jeho rodiny. Ciel je jasný - Útek k Bohu! Jim spolu so svojou rodinou odchádza do hôr, kde sa začína Božia snaha o Jimovu priazeň. Niekedy sú to dni plné skúšok, rozhodovaní, sebaobetovania, či prekážky vlastného „JA“, ktoré formujú Jimov charakter. Kniha vás doslovne vtiahne do príbehu. Do krásnej prírody, kde Jim mohol počuť ten „tichý“ hlas z nebies.
Zásada sebaobetovania bude inšpirovať a motivovať aj vaše srdce. Ak túžite po skutočnom živote kresťana a chcete, aby Boh priniesol niečo nové do vášho života, potom je táto kniha určená vám. Ak sami prežijete opísané skúsenosti, naučíte sa žiť v Božej prítomnosti a rozviniete si schopnosť počuť a poslúchať Boží hlas. Dozviete sa tiež, že menej je niekedy viac, že môžete mať viacej času pre Pána Boha a rodinu a každý deň, každú hodinu a každý moment môžete žiť s Bohom.
Čo sa stane ak poslúchame svoje „JA“? Ako počuť Boží hlas? Ako sa správne rozhodnúť? Odpovede nielen na tieto otázky, ale aj na mnohé iné odhaľuje táto kniha prostredníctvom živej skúsenosti Jima Hohnbergera.
Jim je veľmi vyhľadávaný rečník. Uverejnil množstvo odborných článkov a zvukových nahrávok. So svojou manželkou Sally a synmi Matthewom a Andrewom zvestovali Božie slovo takmer vo všetkých amerických štátoch a v mnohých iných krajinách sveta.
Hodnotenie: ******
- Váš prehliadač nepodporuje jazyk JavaScript a preto nie je možné zobraziť príspevky.
O knihe
Autor: Jim Hohnberger
Strán: 137
Rozmer: 20,4 x 14,5
Väzba: brožovaná
Jazyk: slovenský
Vydavateľstvo: Sion plus
Rok vydania: 2007

Objednať titul
Iné tituly
Zlaté ruky Zlaté ruky

Ak sa niekto narodí v černošskom gete, vyrastá v neúplnej rodine a v škole ho považujú za jedného z najhoršich. Potom asi nie je ťažké predstaviť si, „čo z toho dieťaťa asi bude." Život však niekedy prináša nečakané rozuzlenia. O tom hovorí aj príbeh s príznačným názvom „Zlaté ruky", ktorými bol obdarovaný dnes už svetoznámy neurochirurg.
Ben Carson & Cecil Murphey
GÉNIOVIA A HRDINOVIA GÉNIOVIA A HRDINOVIA

Pokračovanie úspešnej knihy Hrdinovia a Géniovia. Kniha čitateľovi prináša ďalšie portréty slávnych svetových historických osobností od rôznych autorov. Obidve knihy nám chcú odovzdať posolstvo minulosti a nastaviť zrkadlo, v ktorom môžeme objaviť odraz vlastnej hodnoty.
viacerí autori
Úniková cesta Úniková cesta

Príbeh ilegálnej organizácie Holandsko - Paríž a jej vodcu Johna Henryho Weidnera, hrdinu najväčšieho holocaustu v dejinách, ktorý zachránil život osemsto Židom, viac ako stovke spojeneckých letcov a mnohým ďalším, ktorí utekali pred nacistickou zlovôľou. Ako to Jonh Weidner dokázal? Prečo to robil? Herbertovi Fordovi sa podarilo zachytiť veľký príbeh lásky a priateľstva.

Herbert Ford
Bůh před soudem Bůh před soudem

V živote človeka sa stále znovu objavujú otázky, ktoré sa týkajú absolútnych hodnôt: Existuje spravodlivosť? Prečo je na svete toľko utrpenia? Ako je možné, že dobrým ľuďom sa často nedarí a naopak ľuďom zlým sa darí dobre? Bude svet existovať večne? Má spôsob našeho života vplyv na to, čo s nami bude po smrti? Podľa Gerharda Padderatza sú všetky tieto otázky veľmi dôležité a majú podstatný vplyv na náš život, na porozumenie udalostiam okolo nás a na našu vnútornú rovnováhu.
Gerhard Padderatz
HRDINOVIA A GÉNIOVIA HRDINOVIA A GÉNIOVIA

Veľké mená minulosti a súčasnosti nás priťahujú. Sledujeme stopy týchto osobností, zbierame ich múdre výroky, čítame o ich uvažovaní, mimoriadnych výkonoch a činoch, o rozhodujúcich či krízových situáciách ich života, o dobe, v ktorej žili...
viacerí autori
© 2010 bibliaaty.sk
Načítavanie...