HRDINOVIA A GÉNIOVIA

Veľké mená minulosti a súčasnosti nás priťahujú. Sledujeme stopy týchto osobností, zbierame ich múdre výroky, čítame o ich uvažovaní, mimoriadnych výkonoch a činoch, o rozhodujúcich či krízových situáciách ich života, o dobe, v ktorej žili...

Kniha prináša od rôznych autorov portréty 15 slávnych svetových osobností:
Alexander Veľký, Beethoven, Cicero, Einstein, Gutenberg, Kolumbus, Kopernik, Livingstone, Luther, Michelangelo, Mojžiš, Napoleon, apoštol Pavel, Štefánik, Ježiš Kristus.
Čo vlastne urobilo týchto ľudí hrdinov a géniov? Aké boli ich silné a slabé stránky? Aký význam mal ich život, akým vplyvom pôsobili na svojich súčasníkov a čo by mohli povedať dnes nám? V súčasnosti, keď ani rozmanitosť kultúrnych a spoločenských ponúk nedokáže naplniť vnútornú prázdnotu a nezmyselnosť nášho zhonu, je nanajvýš potrebné znovu sa vrátiť k hodnotám, ktoré dávajú zmysel životu človeka. A k tomu má prispieť aj táto kniha.
Kniha je osloviteľná pre široký okruh ľudí. Keďže na 272 stranách sa nachádzajú portréty 15 osobností, čítanie knihy nie je únavné . Autori nám dovolia nazrieť do života každej osoby jednotlivo a tiež jej pôsobenia na okolie a svet. Výhodou je, že každý opísaný portrét vykresľuje iný autor, čo spôsobilo, že sa každý z nich mohol čo najhlbšie venovať danému hrdinovi či géniovi. Pri každej osobnosti môžeme nájsť ich portrét v podobe maliarskeho či sochárskeho vyobrazenia. Zároveň sú niektoré stránky obohatené o dobové maľby zachytávajúce danú situáciu.
Kniha je veľmi prehľadná, s pútavým obalom a záložkou v podobe šnúrky, čo je veľmi praktické. Pri čítaní Vás iste oslovia nezabudnuteľné výroky, či už na začiatku alebo na konci každého profilu osobnosti. Samozrejme, nechýbajú ani roky narodenia. Pri čítaní upútava aj to, že sa dozviete veľa podrobností, o ktorých doposiaľ možno neviete. Zvláštne čaro vytvárajú príbehy, ktoré Vás vtiahnu do doby, v ktorej ľudia vtedy žili.
Celkový dojem z tejto knihy je veľmi pozitívny. Je vhodná na darovanie k viacerým príležitostiam.

Hodnotenie: ******
- Váš prehliadač nepodporuje jazyk JavaScript a preto nie je možné zobraziť príspevky.
O knihe
Autor: viacerí autori
Strán: 272
Rozmer: 13,8 x 21,5
Jazyk: slovenský
Vydavateľstvo: Advent – Orion
Rok vydania: 2006

Objednať titul
Iné tituly
Útek k Bohu Útek k Bohu

Jim a Sally Hohnbergerovci boli mladí a vzdelaní majitelia prosperujúcej firmy. Vlastnili nehnuteľnosti, drahé autá a v cirkvi mali významné postavenie. Mali úspech, ale Jim nemal pokoj vo svojom srdci. Rozhodli sa preto všetko predať a presťahovať sa do divokej prírody, aby hľadali Enochovu skúsenosť. To čo našli, zmenilo trvalo ich životy...
Jim Hohnberger
GÉNIOVIA A HRDINOVIA GÉNIOVIA A HRDINOVIA

Pokračovanie úspešnej knihy Hrdinovia a Géniovia. Kniha čitateľovi prináša ďalšie portréty slávnych svetových historických osobností od rôznych autorov. Obidve knihy nám chcú odovzdať posolstvo minulosti a nastaviť zrkadlo, v ktorom môžeme objaviť odraz vlastnej hodnoty.
viacerí autori
CHERI ZÁZRAK Z ULICE CHERI ZÁZRAK Z ULICE

Sedela v luxusnej reštaurácii. Na stole pred ňou ležalo 86 tisíc dolárov a 2,8 kg čistého kokaínu. Bola presvedčená, že sa pre ňu predsa len začínajú lepšie časy. Konečne ju bude mať niekto rád. Tento úžasný muž jej pomôže začať nový život. Už nebude musieť nazývať svojím domovom ošarpané byty narkomanov, staré autá a erotické nočné bary. Za posledných desať rokov ich bolo viac než dosť. Už tisíckrát zistila, že láska je len slovo, ktoré muži používajú, aby od takých, ako je ona, dostali čo chcú. Môže to byť ešte niekedy inak? Už o niekoľko hodín sa jej ten „úžasný muž" so zbraňou v ruke vyhrážal zabitím, ak nenájde jeho peniaze.
Cheri Ann Petersová
Úniková cesta Úniková cesta

Príbeh ilegálnej organizácie Holandsko - Paríž a jej vodcu Johna Henryho Weidnera, hrdinu najväčšieho holocaustu v dejinách, ktorý zachránil život osemsto Židom, viac ako stovke spojeneckých letcov a mnohým ďalším, ktorí utekali pred nacistickou zlovôľou. Ako to Jonh Weidner dokázal? Prečo to robil? Herbertovi Fordovi sa podarilo zachytiť veľký príbeh lásky a priateľstva.

Herbert Ford
Nekonečná milosť Nekonečná milosť

Boh. Aký vlastne je? Neškodný a roztomilý starček sediaci na plávajúcom obláčiku Jeana Effela? Rozhnevaný vodca Izraela sršiaci oheň a síru zo Sinaja? Milosrdný Ježišov Otec odpúšťajúci aj tým najväčším „hriešnikom“? Nemohúci židovský Jahve, ktorý odvracia zrak od svojich detí pochodujúcich do plynových komôr...?
Dwight Nelson
© 2010 bibliaaty.sk
Načítavanie...